Inzicht in het gedachtenproces van de klant
De Customer Mind Trip is een afgeleide vorm van de Customer Journey.
We bepalen samen met u wat uw doelstellingen zijn wat betreft conversie. Zowel online als offline. Wij hebben bijvoorbeeld voor een grote telecom operator de online conversiefunnel geanalyseerd, maar ook hebben we voor een hotel de totale beleving inclusief routing, upselling, kamerinrichting, etcetera geanalyseerd. Wij voeren dus voor u een simulatie uit met uw doelstelling in het achterhoofd. Hierbij kijken wij vanuit psychologisch perspectief naar de route(s) die uw klant of prospect doorloopt.
2 vliegen in 1 klap: advies en inzicht!
De resultaten van de Customer Mind Trip worden vastgelegd in een document met duidelijk visuele voorbeelden en theoretische onderbouwing van de adviezen. Vervolgens nemen wij u en uw team mee in de Trip door tijdens een workshop het pad opnieuw te bewandelen en de resultaten van onze audit met u te bespreken.
Op deze manier krijgt u naast advies ook nog eens een workshop over praktische conversiestrategieën vanuit psychologische invalshoek.
U leert met uw team een nieuwe taal te begrijpen, namelijk die van het brein van uw klant.
Interesse?